What a wonderful world

Du och dina vinröda strumpor.

Det var så det började.

Du berättade om the passion for fashion.

Kastade mig mellan hopp och förtvivlan.

Fick hela mitt liv att kretsa kring dig.

Dig och dina vänner.

Det har varit jakt. Det har varit spänning.

Det har varit skratt. Det har varit tårar.

 

Och så har det varit London. Underbara London.

 

Vi tog studenten.

Det var det bästa dagen i livet.

Jag sjöng. Jag dansade.

Dansade mig in i köket till toner av Fairytale.

Vilken sommar!
Jag har varit allt ifrån svin och knähund, till Kerstin och chode.

Och vi har gått från stalkers till Hardgirls.

 

Så många minnen.

Så många galna upplevelser.
Så många sköna människor.

Allt på grund av dina vinröda strumpor.

Tack ska du ha.



S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0