Kom så fångar vi dagen

Inget är omöjligt med dig vid min sida.

Det är som tant Matti säger, jag behöver en knuff i rätt riktning. Och Sanna, god knows ingen har höfter som kan få mig på rätt bana som dig.


Men nu när varken tant Matti, gamla som nya friends eller ens Bäverdampet kommer höra till vår vardag längre, så tycker jag att vi börjar leva.


Kom så gör vi detta till vår sommar, vårt år, att göra vad vi vill.

Nu reser vi, ser länder vi aldrig sett. Nu umgås vi med människor vi aldrig skulle kunna tänka oss tillsammans med i hundra år. Nu lever vi livet. Nu bara vi är, i väntan på något stort.


Kom så tar vi 732an med Det goda livet som slutdestination.
Du, Jag & ovisheten. Tillsammans blir vi ett jävla bra team.


J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0