Lager hyres inom kort

Jag lider inte av någon obotlig cancer. Jag har ingen hemsk hjärntumör. Jag har inte ens lite ont i halsen. Jag bara tänker.
 
Jag tänker så mycket att jag själv snubblar på mina egna tankar.
Jag tänker tills jag inte mår bra.
Jag tänker så att det skapas ett tryck i armar, ben och mage. 
Jag tänker så att jag tillslut bara vill lägga mig ner och skrika.
Jag tänker så att jag inte kan somna.
Sen tänker jag lite till.
 
Jag tar ständigt in nya intryck som inte bör registreras, analyserar dem till oigenkännlighet och trycker in dem någonstans i centrallagret där inne i huvudet.


Men vad händer när lagret är fullt, när jag har nått min gräns? Finns det någon som hyr ut lite extra space, eller är det helt kört för min del?


J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0