I andan av Bloggkommentatorerna

Klickade mig runt på diverse bloggar, små som stora. Jag möttes inte av något speciellt uppseendeväckande, tills jag kom till Dennyboy's blogg. Han har bestämt sig för att lista de tre vackraste kvinnorna, efter hans flickvän, i hans blogg. Han skriver;

"Jag har tröttnat lite på alla listor som bestämmer vilken kvinna som är snyggast i hela världen. Det är oftast blonda, plastikopererade och botox-beroende kvinnor som brukar hamna på sådana listor. Därför tänker jag göra min egen lista med världens 3 vackraste kvinnor (efter min älskling) och jag vet att ni kommer att hålla med mig..."

Fine, tänker jag. Jag scrollar mig ner och möts av tre bilder med Victoria Posh Beckham i olika frisyrer. Jag kan inte hjälpa mig själv från att brista ut i skratt.

Dennyboy kommer få tusen arga kommentarer, åtminstone tjugofem, om hur Fru Beckham är så gravt skönhetsopererad att det inte är sant. Men det bästa är att han är helt medveten om det. Det kommer bli en mindre folkstorm med folk som inte har något bättre för sig.
Folk kommer att dumförklara Dennyboy, i samma stund får han fler läsare och bloggen växer.

Det här mina vänner, eller åtminstone du Linnéa, som jag vet tittar in här med jämna mellanrum, är bra reklam.
Helt hilarious.

Kudos till dig Dennyboy, kudos till dig.


J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0