Vi är döda om hundra år ändå

Far bara spyr.
Mor bara sover.
Lillebror bara harklar sig.
Och jag.. Vad fan gör jag?

Jag har aldrig haft några riktiga mål här i livet. Jag har aldrig suttit upp något, och sagt att; Det där, det skall jag fixa! Jag har aldrig lärt mig att kämpa. Jag har aldrig upplevt känslan av att vilja ha något så mycket att det värker in i benmärgen.

I juni tar jag studenten.
I juni tar jag studenten utan en aning om hur jag vill att mitt liv ska se ut som ett år.
Inte en aning om VAD jag vill studera.
Inte en aning OM jag vill studera.
Inte en aning om VAR jag vill bo.
Ingen aning.
Jag har ingen aning alls.

Jag vet bara att jag vill ha nya skor.
NU.


J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0