Oboy - Vilket underligt väder


Jag vet inte vad jag vill egentligen. Ena stunden vill jag ha sommar med salta bad, sand mellan tårna och ljumma kvällar. Medan ibland vill jag att hösten ska komma med sitt mörker och med sitt ruskiga väder. Jag vill ta kunna ta på mig mössa och vantar och ge mig ut på mysiga promenader i de småkyliga vindarna.


Tydligen tycks vädret ha lika svårt att bestämma sig, ena dagen är det vinterkängor fram och mössa på som gäller. Och dagen därpå står solen högt på himlen, och man får börja rota fram sommarkläderna på nytt. Jag blir inte klok på det här. Visst har var årstid sin charm, men när det byter varannan dag är det inte lika charmigt längre.


S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0