Konsten att debattera sig själv

Det är roligt att blogga. Man Jag känner mig duktig efteråt. Som om jag har åstadkommit något. Men visst hade det varit ännu roligare om jag kunde tjäna lite pengar på det.

Jag vet att säger emot mig själv nu, men vem skulle tacka nej till att få betalt för att blogga? Det hade varit det ultimata. Att leva ett fantastiskt liv, för sen få dela det med ett par 100.000. människor.

Fast å andra sidan, så skulle kanske den där känslan av presterande bytas ut mot en smutsig känsla. Plötsligt hade jag blivit en Sell Out, fast en stylish sådan.


Detta har förvandlats till en debatt med mig själv. Jag behöver stoppas. 
Varför skriver inte S något egentligen?


J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0