2600640 sekunders Jubileum

Det är idag en månad sen som jag och S tog vårt första steg ut i Cyberspace med den gemensamma farkosten Men Buhu. Det var först tänkt som ett experiment, för att se hur lång tid det skulle krävas för att vår lilla och obetydliga blogg skulle uppmärksammas av omvärlden. Allt vi skulle göra var att skriva och vänta.


Tjugonio dagar och tio inlägg senare kom den första kommentaren från en viss Z.
"Hoppas att du har haft en bra dag!! Ha det bäst!! =)"

(Translation; Hej, jag har tittat lite på er blogg, kan inte ni titta lite på min nu?)


Även om kommentaren kändes lite som en waste of time, var det fortfarande ett major framsteg. Plötsligt kände jag ett otroliga sug för att citera Neil Armstrong och skrika ut; A small step for man, a giant leap for mankind! medans jag klickade mig in på blogg.se i slowmotion.


Det var i denna stund jag förstod att denna lilla och obetydliga blogg har grown on me.

Let's hope that it does that on you too, för då kanske vi kan hålla ut en månad till.



Cheers.



J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0