Trött

Då man är så trött, så att man får kämpa för att hålla ögonen öppna,
då är man trött.
Vägen hem var längre än vanlig.
Visserligen gick jag istället för cyklade.
Visserligen var det motvind.
Men det var nånting annat.
Jag var trött.
Totalt jävla slut var jag.
Slocknade i princip så fort jag kommit innanför dörren, och har sovit framtill nu.

Just nu befinner jag mig i ett tillstånd då man är sådär vansinigt trevlig mot alla,
och då minsta lilla ljud inte alls får en att gå upp i atomer.
Just nu är livet fantastiskt.
Jag njuter av varje sekund.

Not.
  


S

Kommentarer
Postat av: ida

Sv: jag vet inte än om det är hon eller inte. fick ingen klarhet i det, men kul att du fick samma tanke. hör av dig om du får något svar :)

2008-10-22 @ 09:04:22
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0