Att sitta barnvakt - För dig som vill känna att du lever

En timme in i matchen var jag så gott som förlorad. Nu fanns det bara en utväg kvar ur detta inferno jag befann mig i, mutor. Sockerdragerade sådana.

Inom fem minuter gick de från vanliga jobbiga barn, till något som påminde om raveande dvärgar. Jag hade skapat tre monster.


Men eftersom blodsockret sakta sjönk, parkerades de små energitömda kropparna på tv-rums golvet. En efter en. Plötsligt inföll sig en spöklig tystnad. En tystnad som stavades Victory.


Finally, lite me-time.


Kinapuffarna är slut.

Fan också, ungjävlar.



J

  

"Om jag kan sitta barnvakt nästa vecka igen?
- Nej, jag ska flytta utomlands då."


Kommentarer
Postat av: Erica

Den coola versionen:

Tack för din kommentar. Jag har alltid vetat att jag har skrivandets gåva.



Och här den ärliga versionen:

men kan du smickra mig lite mer? jag tror jag ska printa ut kommentaren och rama in!!!! Herregud, detta kommer jag ju leva på hela nästa vecka!!! TACK!

2008-10-26 @ 18:54:43
URL: http://intressesmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0