Fredagens lunch

Här har vi en tydlig sida av mig som S definitivt inte uppskattar. Kanske lite i hemlighet, men aldrig, aldrig skulle S få för sig att medge detta.


Nej, jag gillar inte dressing. Nu kanske de kommer ihåg det till nästa gång. 



J



För er med synproblem där ute, så vill jag bara klargöra att kniven är täckt i vitlöksdressing (I ALLA VINKLAR!) När det kommer till gaffeln är det bara översidan som fått sig ett dopp. Jag signerade även mästerverket, men valde dock att censurera.

Kommentarer
Postat av: ida

Grattis! Men Buhu röstades fram som Veckans blogg denna vecka.



Grattis grattis!



Har ni något tips på vem som borde bli nästa veckans blogg?

2008-11-08 @ 17:04:21
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0